Naprawy pogwarancyjne.

  1. Naprawie pogwarancyjnej podlegają produkty po upływie terminu gwarancji lub produkty uszkodzone z winy klienta podczas trwania gwarancji (np. uszkodzenia mechaniczne, przepięcia w sieci, nieautoryzowane przeróbki produktu).
  2. Uszkodzony Produkt należy dostarczyć do Serwisu na własny koszt po wcześniejszym kontakcie i uzyskaniu numeru RMA. Produkt ten należy całkowicie zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą powstać podczas transportu.
  3. Po otrzymaniu Produktu, Serwis dokonuje diagnozy uszkodzenia. Przed przystąpieniem do naprawy, Serwis informuje klienta o całkowitym kosztorysie naprawy produktu.
  4. W przypadku zgody na naprawę - produkt jest naprawiany i odsyłany po wpłynięciu uzgodnionej kwoty na konto CSI.
  5. W przypadku rezygnacji z naprawy - reklamujący zostaje obciążany kosztami transportu oraz diagnozy.
  6. Uszkodzone części są utylizowane. Klient może zażyczyć sobie zwrot uszkodzonych części razem z naprawionym produktem. Jednak należy mieć na uwadze że w przypadku dużych gabarytów może to podnieść całkowite koszty transportu do klienta.
  7. Na naprawy pogwarancyjne (naprawiony podzespoły wymienione w protokole naprawy) udziela się 3 miesięce gwarancji od daty naprawy.
  8. Za wykonane usługi wystawiamy faktury VAT.

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". Dowiedz się więcej